Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 26 juli 2011

Sovrummet

Nu har jag äntligen kommit igång med sovrummet, iaf när det gäller möbler.





Det var det vackra skåpet som gjorde att jag fått lite inspiration att ta tag i det.

Vackra slitna detaljer!





Slagbordet får agera blombräda.




Har ni sett vilken vacker kudde?



Den har jag fått av min mormor när jag fyllde år. Det vackra monogrammet har hon broderat med små korsstygn! Vilket vackert hantverk och se den vackra spetsen på båda sidorna av monogrammet.





Blir så glad varje gång jag tittar på den och sänder då en tanke till min mormor och morfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie