Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 20 oktober 2011

Engångstepåsar

Idag vill jag slå ett slag för engångstepåsar. Dessa är perfekta om man som oss gillar löste! Jag gillar inte att använda tekulor eller annat för det kommer ut "skräp" i koppen. Det smakar ju inget men det ser osmakligt ut tycker jag.


Med dessa påsar kommer inget skräp ut och man slipper göra rent något efteråt, bara att slänga i kompostpåsen.


Min torsdagsfrukost består av mrs Grayte och siktkaka med leverpastej och smörgåsgurka. Underbart att äta frukost i lugn och ro med morgontv som sällskap.


Jag föredrar mjölk i mitt te. Hur gör ni?

Ha en fin torsdag!
Kram från Emelie

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset!
    Fina Bilder
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Hallå där!!
    Vilken grej,många av mina väninnor dricker te ..det va ett bra julklappstips....Jag för min del dricker bara kaffe,
    nu är det mest av caffe´ latte mums...
    Ha en fortsatt mysig kväll...

    Kramkram Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie