Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 25 oktober 2011

Turtisdag!

Kan ni tänka, jag vann en av dessa underbara mössor hos duktiga Flitiga fingrar 2!


Har nu bestämt mig för att välja en ljusrosa, nu när det är oktober och man ska stödja rosabandet lite extra. Måste erkänna att valet var svårt för alla är så himla fina!

Blev som sagt en riktig turtisdag för strax innan fick jag mer jobberbjudande i två veckor.

Livet känns lite extra toppen ibland!

2 kommentarer:

  1. Grattis till dom fina!!!
    Vilken tuur!!!
    Ha en fin Dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Man får grattulera dej till både mössan och arbete!!!Ja livet är härligt!!

    Ha en bra dag..
    Kramkram Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie