Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 6 oktober 2011

Helg!

Nu har vi i den vita sockerbiten tagit helg och jag hoppas på ett och annat loppisfynd under den. Vi ska bland annat besöka Rättviks marknad. Där vet man aldrig vad man fyndar. Oftast blir det bara strumpor men nu på slutet har de haft ett litet område med "loppisstånd". Det gillas!

Här kommer några bilder på mitt skåp som står i vardagsrummet. Har tagit bort lite saker och satt dit nya...


Skrattade för mig själv när jag satte i svamparna i krukan med hjärtan på tråd. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dem...


Den stackars blomman har fått stått i mörker ett längre tag men nu fått flytta ner så jag kommer ihåg att vattna den.

Har blivit så förtjust i blockljus! Vågade knappt ha sådana tända förut...


Men nu vågar jag. Tycker de ger sådan charm eftersom inget ljus blir det andra likt eftersom kanterna smälter ner olika.

Önskar nu er alla som läser bloggen en riktigt fin helg!

Syns snart igen, förhoppningsvis med bilder på loppisfynd.
Kram från Emelie

2 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Jätte vackert skåp, måste vara så kul å pynta och byta ut efter humör:).

    Nu är det snart helg här i Vitaboet oxå, lovely alltså.

    Ha en jätte mysig helg. Lycka till på loppisletandet.

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Va kul då hoppas jag på att du hittar ngt fint som du kan visa här inne!!!Jag återkommer!!!
    Ha en fin helg!!!

    Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie