Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 3 oktober 2011

Ny lampa i hallen!

Titta, nu är den äntligen på plats!


Köpt på Indiska.


Tycker den är superfin och det blev sådan skillnad mot spotlighten som satt där innan...


Skulle ha tagit ett "före" kort kom jag på nu.

Har även tagit in en bit av hösten.


Mossa av olika sorter tog vi med hem.


Lite "höst" på symaskinsunderredet också.



Sambon fick plocka kottar när vi var ut i skogen i fredags. Det var svårare än jag trodde att hitta kottar som inte var uppätna eller utan mögel.


Nu är det måndagkväll. Dagen har gått så fort. Jag var in på Kahls The och Kaffehandel innan vi åkte hem från jobbet. Köpte hallon/lakris-the och the med smak av cactus. Det köpte jag sist också och tyckte det var så gott. Hallon/lakris har jag aldrig testat tidigare, men när jag var in i butiken var jag så sjukt godissugen så därför slog jag till på det. Väl hemma hade vi theprovning och det var faktiskt riktigt gott, smakade nästan godis! Det kan man ju få lyxa till det med när det bara är måndag...

Hoppas ni också haft en bra start på veckan så ses vi snart igen!
Kramar från Emelie




4 kommentarer:

  1. Halloj!

    Tack för kommentaren hos mig! VAd fint det blev med lampan i hallen. Jag gillar den mycket. Min son Simon har precis samma lampa i sitt rum. Det där hallon/lakrits teet måste jag försöka hitta. Har ju mer eller mindre slutat med godis och lite substitut vore inte fel.

    Ha en skön kväll!

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  2. Jättefin lampa, passar superbra!!!

    Njut av veckan,
    Kram
    Tiina

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev med lampan, har varit på indiska å spanat på den jag med... *ler* Och mossa och kottar är sannerligen inte dumt att dekorera med, har just dukat upp med massa kottar här hemma :-) Önskar dig en toppen fin dag <3 Många kramar! Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  4. Den lampan är så fin. Jag har tittat på den många gånger. Kanske skulle slå till och köpa en jag också... Vad fint med mossa och kottar nu till hösten. Man kan göra så mycket fint av det naturen har att bjuda på. Och alldeles gratis dessutom... Ha det bra. Kram Sonja.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie