Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 18 oktober 2011

Vad va det egentligen i paketen?

Här kommer bilder på sakerna som fanns i paketen från Zelected by house!


Saker i zink som matchar "dosgömman".


Zinkljusstaken kan man variera innehållet i efter tycke, smak och årstid.


Två zinklyktor


Dessa kan man även hänga upp.

Bilderna blev inte alls bra idag. Inte lätt att ta bra bilder när det är mörkt utanför fönstren. Men som sagt, på min blogg är allt oretucherat så det bjuder jag på även denna tisdag!

Ha en fantastisk fortsättning på veckan!
Kram från Emelie

4 kommentarer:

  1. Jättefina lyktor som du hittat!
    Tack för din kommentar hos mig. e står för euro, 6 e är ungefär 60 kr :)
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Fina lyktor och ljusstake. Jag älskar zink. Det är så mysigt att tända ljus nu när det är mörkt ute på kvällarna. Kram Sonja.

    SvaraRadera
  3. Hej på dej!!
    Va jag har längtat att få se va du hade i paketen hahahahaha,,men va fin lyktan och lyktorna va älskar allt i zink!!!!Men va kul att kunna lägga ngt i ljusstaken va kul med en massa röda äpplen,riktigt fint!!!!
    Ha en bra kväll...

    Kramkram Lotta

    SvaraRadera
  4. Säljer du ZBH??
    Gjorde jag oxå en säsong...i våras.

    Lycka till & fin blogg!
    Hittade in hit när jag googlad vit duk med spets... ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie