Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 27 oktober 2011

Vinsten från Hilla!

Jag har ändrat lite i min hörna precis innanför ytterdörren.


Den fina vinsten från Hilla med bloggen My Woodhome blev jättefin på elementskyddet!



Gullig hälsning och spetsen hade hon knytit runt presenten.



Tusen tack!


Jag tog även in några kvistar från kryssbollen som jag hade i min uteplantering på bron. Har även gjort om där idag. Kryssbollen börjar bli vissen, men inte tillräckligt för att kasta den helt.


Ser ni att den som var vit har börjat skifta i rosa, perfekt nu under oktober månad när man ska skänka en extra slant till bröstcancerforskningen.

Imorgon är det fredag igen!
Kram från Emelie

2 kommentarer:

  1. Titta gärna in hos oss och var med och tävla! KRAM Petra o Ingela

    SvaraRadera
  2. Men va kul ännu en vinst!!!Grattis din turgumma hihihi....
    Ha en mysig helg!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie