Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 14 oktober 2011

Paket!

Här i veckan kom mina paket från Zelected By House.


Jag var ju hem till en kompis på "hemparty" för ett tag sedan. Jättemysigt var det, kan jag verkligen rekommendera. Utbudet från ZBH var kanske inte så mycket "shabby shick" men det fanns en och annan godbit som även passar den lantliga vita romantiska stilen.

Doris tycker också att det är spännande med paket...




Innehållet kommer jag att visa snart när jag hittat bra platser åt dem.

Nu är det äntligen fredag, och fredagskakan står i ugnen. Den ska vi smaska på när hjärtat kommer hem från jobbet!

Ha en fantastisk helg så ses vi snart igen!
Kram från Emelie

2 kommentarer:

  1. Åååååå lilla Doris vilket häftigt namn på en katt!!!!Himla fin ser ut att va en norsk skogskatt och vit dessutom passar ju inredningen!!!
    Ska bli spännande att få se va du köpt!!!!
    Passar på att önska dej en härlig helg!!!!
    Kramkram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej
    Men så fin katt ni har och va spännande att se vad det är som är i lådorna.
    Mina små valpar är av rasen chihuahua och en gnutta papillon,riktiga vakthundar är dom.
    Kram o ha en fin helg.
    Ninni

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie