Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 22 maj 2010

Äppelblom

Så vackra äppelträden är när de står i blom. Vackra vita blommor som även får pryda min hem.

Böt ut de konstgorda ranunklarna mot några kvistar från äppelträdet.



Några äppelblommor fick vara med i mitt stileben som jag ställde ute på trädgårdsbordet som fortfarande inte blivit målat. Trädgårdegruppen har i alla fall fått komma ut på altanen för invigning tillsammans med mormor och morfar som ska komma och hälsa på.






Jag gjorde även en rabarberkaka i morse med mina egna rabarber från landet. Det kändes riktigt lyxigt. Bilder på den kommer eventuellt senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie