Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 23 maj 2010

Presenter!

Jag fick världens finaste presenter av mormor och morfar när de kom igår! Tusen tack än en gång!



Jag fick fina, manglade, vita linnéservetter och 12 vackra matskedar i ett fodral.


Vita linnéervetter.



Skedarna låg i ett gammalt antikt fodral som någon broderat.




Mormor hade lagat fodralet så det blev så fint!


Dessa skedar kommer jag garanterat att duka med när jag bjuder på soppa eller någon desert. Man kan även använda dem till att ta tex potatis med eftersom de är så stora.





Hendrik håller på att måla en överraskning som jag kanske visar i morgon...

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie