Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 27 maj 2010

Pingstkyrkans loppis

Ja då har jag fyndat igen. De har öppet på pingskyrkans loppis två gånger i veckan, torsdagar och lördagar. Jag var där till 15.00 när de öppnade, och fick köa in. Man märker att har blivit väldigt poppis med loppis!



Korgen kunde jag inte låta bli när den var så billig. Tror att jag ska ha filtar och kuddar i den uppe i vårt allrum.


Burken kommer jag ha tvättmedel i fort jag gjort om tvättstugan nere.




Ramarna ska jag måla vit och ställa på skänken i vardagsrummet.



Vill ni vete en hemlis, jag har redan målat första lagret med grundfärg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie