Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 10 maj 2010

Mitt projekt

Jag har rensat landet som vi har på baksidan. Gissa om det var mycket ogräs! Jag har nog inte sett så mycket, och vilka rötter! Även maskarna som jag grävde fram var bland de största jag någonsin sett.

Orensat till höger...



Som sagt, orensat till höger, och ändå tog jag inget kort på det stället som var värst...



Nu ska jag bara köpa hem lite ny jord och lägga ovanpå sedan ska jag börja så mina frön jag köpt på ICA. Sedan är det bara att vänta och se om något börjar gro. Det finns väl risk att jag kommer att rensa bort allt och tro att det är ogräs...


Det som jag redan finns i landet är rabarber! Han som bodde här innan sade att det blir mycker rabarber också. Jag är så himla glad för det. Älskar rabarberpaj och rabarberkräm!



Sedan har jag försökt att rädda några jordgubbsplantor som jag grävde fram. De ser man nertill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie