Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 13 maj 2010

Spetskant på tillvaron



Förra veckan köpte Hendrik hem en projektor som vi monterat upp i allrummet på övervåningen. Därför fick vi byta ut hissgardinen mot en mörkläggningsgardin för att det ska bli mörkt i rummet. För att rullgardinen skulle se lite mer romantisk ut köpte jag spets idag och limmade fast.

Spetskant



Även på sovrumsrullgardinen limmade jag fast en spets.



Faktiskt nöjd med resultatet.


Nu funderar jag på att köpa textilfärg och en schablon och måla dit ett monogram för att rullgardinerna ska se mer ut som hissgardiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie