Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 28 maj 2010

Överraskning!

Idag kom Hendrik hem med en överraskning! Han bad mig att blunda och sträcka fram handen. I den lade han denna superfina nyckel! Han hade hittat den i en kompis bil och frågade om han fick ta hem den och ge den till mig. Så gulligt av honom. Han har verkligen lärt sig vad jag gillar.




Ser ni att det står WC på skylten?


Nu måste jag hitta på en bra plats att lägga den på. Kanske ska göra något stilleben?

2 kommentarer:

  1. Vilken gullig man du har, som kom på den fina iden, nyckeln var såå fin.

    Blir alltid glad av att kika in på din blogg.

    Ha en fin vecka. Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack det samma! Väntar med spänning att följa ditt bröllop!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie