Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 10 maj 2010

Rättvikfynd!

Vi var till Rättviks marknad över dagen i lördags. Passade på att göra lite fynd bland loppisstånden! Annars fanns det inte så mycket att handla.



En gammal sockerlåda, som en man nästan ville köpa av mig. Den fyndade jag på Erikshjälpen i Rättvik.




Jag har inte bestämt om jag ska späda ut lite grundfärg och måla den. Vad tycker du?



Ljusstakarna köpte jag för 10kr styck, utan de två minsta de kostade 5kr styck.
Nu måste jag leta på var man kan köpa små vita julgransljus...
Detta ständiga letande efter saker. Det är ju så otroligt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie