Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 28 maj 2010

Målade loppisfynd och bilder på vårat biorum

Då har jag målat två lager grundfärg, sedan fick det vara bra.


Tavleramarna fick pryda mitt skåp i vardagsrummet.




Tog även in lite hägg som blommar här i området.




Korgen fyllde jag med filtar och kuddar som jag handlade på IKEA idag. Jag är så frysen så det blir bra att ha lite extra filtar när man tittar på film. Vi har ju gjort om vårat allrum uppe till biorum. Det är faktiskt jättemysigt att titta på bio hemma. Sedan fick vi användning av rummet på ett annat vis. Nu är faktiskt favoritplatsen där uppe.



Korgen fylld med filtar och kuddar från IKEA





Här kommer lite bilder på vårt nya biorum



Soffhörnan


Duken



Här kommer det visas många filmer. Jag letar efter en lösning för att gömma alla sladdar. Sedan vill jag ha något snyggt lågt skåp att ställa under duken.

1 kommentar:

  1. Åhh vad mysigt det ser ut!
    Är mattan också köpt på IKEA?
    Trivs ni med den?

    Kram Anna :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie