Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 12 juni 2010

Avtackning

Igår tog våra avgångselever studenten och efterråt tackades vi som ska sluta som lärare på skolan av. Jag fick en lila/cerise orkidé och ett presentkort på Naja Design som är en vit inredningsbutik här i stan. Jag tror inte det har undkommit mina arbetskamrater att jag tycker om vit inredning.



Tusen tack för de fina orden som rektorn sade i sitt tacktal till mig och de fina presenterna från mina arbetskollegor. Det var riktigt jobbigt där ett tag, för jag har trivts så mycket med på mitt jobb, både med arbetsuppgifter, elever och kollegor. Jag ska jobba en vecka till sedan är det en vandring ut i ovissheten, men stängs en dörr öppnas förhoppningsvis snart en ny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie