Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 6 juni 2010

Erikshjälpen

Vi var in till Gävle i lördags, och då passade jag på att springa in på Erikshjälpen. Köpte ett tidningsställ, lampskärmar och en tallrik. Lampskärmarna ska jag sy lampslöjor till fort jag lagat symaskinen och hittat lampfötter.





Tallriken fick ta plats i tallrikshyllan.



Tidningstället tänker jag måla vitt och ställa inne på toaletten med mina
Jeanne d´Arc Living magasin i. Det kommer bli veckans projekt att måla den.

1 kommentar:

  1. hejsan
    kan jag få fråga dig hur kan jag hitta dem lamp skärm ? jag ska göra en liv lampa med tyll men kan inte hitta stomme ,,dem som du har i vänster sida på bilden ...
    var snäll och svara mig på cathy_samm@hotmail.com
    tack ha det bra ;) du har jätte snygga grejer :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie