Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 8 juni 2010

Gästtoaletten

Visst blev tidningsstället fint?



Det målade tidningsstället hamnade inne på vår lilla gästtoalett. Perfekt att ställa mina fina Jeanne d´Arc magasin i.



Jag passar även på att visa fler bilder på vår gästtoalett. Den var rustad när vi flyttade in. Tycker att den är så fin! När vi flyttade in sydde jag ett litet skynke att sätta under tvättstället för att få att det ska se lite mer antikt ut.
Nu hänger det gamla handdukar där inne som man kan torka händerna på med vackra röda monogram. Jag letar en hylla som man kan hänga en paradhanduk på och sedan hänga handdukarna bakom den.

Ett av mina silverfat med en silverljusstake på.



Tycker att tvättstället är så litet och gulligt.


Spegeln.



Den kommer att bytas ut så småningom om jag hittar någon antik spegel på loppis.


Hyllorna vill jag också byta ut så småningom.




Det var några bilder från våran gästtoalett. Hoppas att du tycker att den är lika fin som jag gör!

Fortsatt trevlig vecka!
Kramar från Emelie

3 kommentarer:

  1. Hej söta du! Vilken fantastisk blogg du har! Och va fint du målar och donar! Jag kommer tillbaka! Kram på dig duktiga du!/Tess

    SvaraRadera
  2. Tack, vad glad jag blev!
    Kram från Emelie

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie