Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 20 juni 2010

Nya garderobsknoppar!

Idag har jag och lillebror varit till Valbo och jag passade på att besöka IKEA. Där köpte jag nya knoppar (LINDSDAL) till garderobsdörrarna i våran "walk in closet".

De gamla knopparna.



Gamla knopparna på håll.



Vilken knopp tycker du är finast?



Jag vet i alla fall vilken jag röstar på!


Sista knoppen på plats med lite hjälp av Hendrik. Ibland funderar jag om jag måste börja äta havregrynsgröt på morgonen...



Resultatet på håll.



Jag tycker att det blev en stor skillnad till det bättre. Dessa knoppar passar mycket bättre till min vita stil.

1 kommentar:

  1. Hej Emelie :) Tack söta du för din kommentar! Det är inte så jättesvårt att klä om, men lite tidskrävande och pillrigt, men tack och lov har man ett kantband som täcker lite i sidorna om man misslyckas :) Jag tycker de vita proslinsknopparna blev jättefina, har själv såna i vårt kök och lite överallt :) Hoppas att du får en ljuvlig sommar! Kramar Emma

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie