Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 18 juni 2010

Nattduksborden på plats!



Nu har jag ställt in våra nya nattduksbord i sovrummet. Det känns riktigt bra att rummet äntligen börjar ta form. Längtar tills vi får hem dörren som ska bli vår sänggavel för det ser så tomt ut på väggen bakom sängen nu.




Shabby chick.



Målad två gånger med grundfärg, och sedan är sitsen lackad en gång med mattlack. Vet inte om det syns så bra på bilden att träfärgen lyser igenom på vissa ställen.

Hoppas ni som läser min blogg får en toppenhelg!
Själv ska jag gå på bröllop i morgon och sedan bara njuta av mitt "sommarlov". Förhoppningsvis blir det bättre väder så jag kan fortsätta spraya mina änglar. Tyckte det var en bra idé att göra det utomhus.

Kramar från Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie