Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 2 juni 2010

Ånyo

Nu har jag varit och loppisfyndat igen! Cyklade förbi Ånyo på väg hem från jobbet. Jag hade sett ut en gammal sockerkaksform och gamla kakformar förra veckan som jag tänkte köpa idag eftersom jag inte hade med mig kontanter sist. Självklart var det inte bara jag som tyckte de var fina så de var redan sålda. Men lite annat fick följa med hem.




Alla dessa fina saker köpte jag för ynka 20kr. Ramarna behöver jag nog bara grunda ett lager eftersom de är vita i grunden men gulnat med tiden. Men fråga mig inte vad jag ska med fatet till. Som jag nämnt tidigare, kan helt enkelt inte motstå dem!





Den lilla glaskupan kommer säkert bli fin någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie