Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 15 juni 2010

I mina tankar...

... kommer mitt sovrum att likna detta fort jag fått hem dörren som jag fått av min svåger. Tusen tack!



Det är E. som har bloggen Vitt är vackert (http://vittarvackert.blogspot.com) som har det här fina sovrummet som jag vill efterlikna och tagit inspiration från. Gå in på hennes blogg och titta för hon har det otoligt fint hemma och inspirerar med både hemmagjorda canvas och vackra stilleben! (Hoppas det är okej att jag tagit dina bilder, annars så får du säger till så tar jag bort dem!)



Visst är det otroligt fint att göra en sänggavel av en gammal dörr?


Idag har jag grundmålat "nattduksborden" som kommer att pryda min kommande sänggavel.

1 kommentar:

  1. Men Tack! Va snäll du e! Va kul att du gillar vår gavel! Din kommer säkert också bli jättefin och du kommer bli såå nöjd. Ska bli spännade att se, hoppas du lägger ut bilder när den är klar! :)
    Vilken härlig bok du köpt! Vill också ha!!!!

    Stämplarna på de svarta canvasen har jag köpt på Tradera. De satt i ett CD-fodral så jag vet inte vad de heter, men det är Clearstamps iallafall. Alltså genomskinliga som man ska sätta på akrylblock egentligen. Men det har jag inget. Går bra att stämpla ändå :)

    Ha det så bra!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie