Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 12 juni 2010

Boklåda



Visst är den vacker!?



Jag kunde inte låta bli den när vi var in till trevliga Madame Nyberg på väg hem från Gävle.




Boklådan fick sin givna plats på orgeln. Det är lite roligt att ha en brun/beige hörna också, och inte bara vitt.



Det var egentligen för en annan sak som vi åkte dit, men vad det var kommer jag att visa i morgon.



Spännande va?

1 kommentar:

  1. Verkligen fin!! Va spännade- vad är det du handlat mer tro?! :)
    Texten på tavlorna har jag skrivit för hand den här gången. Fuskar med datorns hjälp ibland, men orka inte det nu. Det lite längre tid.
    Så fin tallrikshylla du har!!

    Ha en fin helg!
    Kram Ellinor

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie