Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 27 juni 2010

Änglar i fönstret



Änglarna som jag har sprayat flera lager med vit sprayfärg från Dollarstore har jag placerat i vardagsfönstret närmast orgeln. Det är där som jag har min spirituella hörna.



Nu väntar jag bara att få hem mina lakan som jag budat hem från Tradera och ska sy nya gardiener av. Jag har en bild i huvudet hur det kommer att se ut.

Närbilder på mina vita änglar.




Tycker faktiskt att änglarna gjorde sig bättre vita än guld.


Hoppas att ni har haft en härlig midsommar!
Kram från Emelie

1 kommentar:

  1. Fina änglarna blev... Jättekul att surfa runt på din blogg.
    Ha det gott, Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie