Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 2 juli 2010

Gör om gör rätt.

Nu är jag i alla fall riktigt nöjd med mina nya sovrumsgardiner efter jag sytt om fållen. Det blev precis som jag tänkt mig. Man kan göra mycket med gamla lakan.



Det var väldigt svårt att ta bilder på dem från håll eftersom min mobilkamera inte är väldens bästa samt att det blir mottljus.



Jag köpte färdiga smala vita bommulsband som jag sydde fast.


Här är en bild på den vackra spetsen och monogramet.





Lakanen som jag ska använda till vardagsrummet har jag blekt i klorin och ligger nu i tvättmaskinen. De kommer jag sy gameldagsa rullgardiner av i helgen. Jag hoppas att de också blir som jag tänkt mig, i alla fall bättre än mina spetsgardiner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie