Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 18 juli 2010

Madonna och tvål

Titta på golvet!



Denna vackra Madonna fick jag av tjejerna på min 25årsfest som jag hade i fredags.
Den hade sin givna plats framför orgeln!



Jag fick även en tvål som var vackert inslaget.




Presenterna hade de köpt hos Madame Nyberg i Valbo. Jag och en av tjejerna hade varit in i butiken innan så jag hade gett henne lite förslag på vad jag önskade mig. Man får ju inte vara dum! :) Kan som sagt varmt rekommendera denna butik. Hon har så otroligt mycket vackert!


Tusen tack för de fina presenterna! Hade en väldigt trevlig kväll! Kramar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie