Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 2 juli 2010

No 5



Detta rostiga gamla strykjärn hittade jag på Biståndsgruppen i Valbo för en billig penning. Den ska pryda min tvättstuga när vi rustat den, eller gjort den mer praktisk.
Tvättstugan står dock inte först i att göra listan men så småningom så. Jag kunde i alla fall inte låta bli att köpa det.




Vackert rostig och sliten av tidens gång.




No 5




I morgon är det loppis i Jernvallen så man måste väl dit och se om det finns några fynd som väntar på att få flytta in i vår vita sockerbit!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har.
    Å va mycke fint du skapar.
    Du är sååå välkommen in och handla magasinet.
    Har packat upp lite annat smått och gott åxå.
    Kram-Kram och ha det bäst i solen och värmen.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Va roligt att hitta till din blogg :)

    Du verkar skapa ett väldigt vackert och trivsamt hem där i Östanåtrakterna. Själv är jag uppvuxen i Sandviken men bor numera i Valbo där jag också spenderar några timmar i butiken Madame Nyberg emellanåt :)

    Igår blev det JDL-magasinet och en vacker mörk linneduk med spets, hon har mkt fint Anna-Lena!

    Hoppas du njuter av det fina vädret och har det skönt!

    Kram-kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie