Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 18 juli 2010

Pottskåp och pigtittare

Har man världens bästa mormor och morfar eller?!

Detta vackra pottskåp fick jag av dem. Hon har målat det och satt i ett gammalt tvättfat som var lagat. Otroligt fint.







Tyckte det var fint att ha locket öppet.



Det gamla lagade tvättfatet. Nu ska jag börja leta efter en vit kanna på loppis och ställa brevid!


Jag måste få tummen ur... och måla sängen, stolen och byrån. Borde även sätta upp lister och ta bort målafärgen från golvet.



Jag fick även den fina pigtittaren av dem.









Ser ni den lilla lavendelkudden som hon sytt med mitt monogram. Otroligt fint, och det luktar så gott!

Måste berätta att min mormor även har denna vita stil, långt före innan det blev så poppis. De bor vid havet med lusthus mm. Ska visa någon bild därifrån när jag får tillåtelse av henne. Som sagt om jag har det fint hemma har hon det finare!

Tack snälla ni för de fina presenterna!

1 kommentar:

  1. Jättefint... Du har arrangerat allt så fint.
    Trevlig kväll, Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie