Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 25 juli 2010

Svärmor på besök

Igår lördag var svärmor och hennes sambo hem till oss på mat och filmkväll.
Jättemysigt var det. De hade även med sig fina presenter. Som jag nämnt tidigare, jag har fått så otroligt fina presenter och sådant fint firande i år.




Dukade inne med blad och blåklint från mitt lilla land.





Måste visa mina fina presenter som jag fick.

En söt nåldyna med nålar.




Vit tvål.



Tyckte den passade så fint i badrummet på min lilla silverbricka.


Fick även lite annat smått och gott samt ett presentkort på en butik i Gävle som heter Uthuset i stan. Jätte tack för de fina presenterna och den trevliga kvällen!

1 kommentar:

  1. Va fint du har dukat o vilka fina presenter du fått. Supersöt tvål.
    Ha de bra kram Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie