Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 1 juli 2010

Ett nytt välkomnande på min bro

Idag var jag och Hendrik till Önska och köpte denna underbara stora ljuslyckta, perfekt till min entré. Jag har tittat på den flera gånger innan men inte gjort mig råd. Nu hade de ett erbjudande på 20% på en vara plus att jag hade ett presentkort i butiken, så då passade jag på!



Jag tycker den blev riktigt fin på min bro tillsammans med de grå krukorna.




Stoppade in min murgröna som slingrar sig på kronan så länge för att få in lite färg.




Jag har även sytt klart knytgardiner till sovrummet idag men resultatet får ni se i morgon när jag sytt om den ena fållen. Självklart hade jag lyckas sytt den åt fel håll! Fort och fel ni vet...

1 kommentar:

  1. Vart hur bra som helst!. Lyktan passade perfekt på bron.
    Ska bli spännande att se gardinerna i morgon.
    Kram Mamma

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie