Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 25 juli 2010

Grillkväll med vänner

I fredags kom ett par hem på grillkväll. Det är något visst med parmiddagar. Jättetrevligt var det och de stannade kvar över natten.

Min dukning där jag använde de blommor som var minst vissen från den vackra buketten jag fick när jag blev firad. Jag klippte även av en bit vildvin, eller någon klängväxt som växer på baksidan. Lite färg tyckte jag piffade upp det tråkiga vita plastbordet.






Ser ni boken i bokhyllan? Den fina boken fick jag! Otroligt lockande recept som måste testat framöver, och bilderna är tagna i gammeldags miljö med vackert porslin och zinkformar. Tusen tack!


Teét som står brevid fick jag av min svärmor och hennes sambo. Fler presenter som jag fick av dem ser ni i nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie