Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 26 september 2011

En bra start på veckan!

Titta vad jag såg när jag kom till jobbet i morse!


Varsågod stod det på en lapp, och snabb var jag och tog den stora glasbehållaren med glaskork och flaskan med vacker porslinskork.


Kändes som världens loppisfynd och en kanonstart på veckan! Känns inte sämre nu när jag sitter i soffan med brasan sprakande som man ser i spegelbilden.

Nu på kvällen var jag ut i min trädgård och plockade in några stjälkar kärleksört. Tror jag nämnt det tidigare, men de har inte vuxit sig så stora iår. Vet inte varför. Supertråkigt för jag tycker den växten är så vacker och den håller sig så fin länge. Perfekt snittblomma!


Vackra kärleksört som väcker många fina minnen...


Hoppas ni har haft en minst lika bra start på veckan!


Syns snart igen och lämna gärna ett avtryck innan du går.
Kramar från Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie