Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 30 september 2011

Nageldekorationer

Har varit sugen på att dekorera naglarna med något förutom nagellack ett tag...

Vann två olika sorter av nageldekorationer på Tradera, ett var Ivory halvpärlor och det andra var bara klara små "pärlor" i olika former.

Här testade jag att bara ha rosa "french manikyr" från Isadora (som jag oftast har) med en pärla på varje ringfinger. Pärlan fastnade bra på nagellacket utan lim och överlack, men de försvann rätt snabbt, så lim är nog att rekommendera...


Blev kanske inte som jag tänkt mig eftersom pärlan var lite hög... Hade gärna fått vara lägre för min smak, men man kanske kan använda pärlorna till något helt annat i inrednings och dekorationsväg! Tror jag ska testa att sätta pärlorna längre ut på nageln nästa gång också...

Här kommer lite egobilder. Sett på fler bloggar att de bjuder på det ibland, så håll tillgodo!


Pärlor i öronen...


Halsbandet med matchande pärlor syns dubbelt nere i hörent...


Kameran som jag tar alla oretuscherade bilder med :)




Ha en fantastisk helg så ses vi snart igen!

Kram från Emelie

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder på snyggingen :)

    Ibland önskar jag att jag oxå kunde ha fina naglar å så, men det funkar inte i mitt jobb!
    Men ibland så kostar det ju att ligga på topp!
    Grattis till den ursöta burken!
    DEN är det ingen annan som har iallafall!
    kram Hilla

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie