Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 11 september 2011

Ljusstakar i mässing

Titta vad vackert det blir när man målat mässingsljusstakar i mässing med grundfärg. Ljusstakarna fyndade jag i veckan på Erikshjälpen.



Tre av fem har jag målat med grundfärg, gissa vilka!



I förgrunden har jag bakat en äppelmuffins med havretopping. Receptet hittar ni på "http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=696".
Jag hade inga äpplen utan tog ca en tsk äppelmos som jag kokat med kanel i. Nästa gång ska jag göra mer havretopping. Riktigt smaskigt blev det och kan gärna serveras med en gräddklick smaksatt med vaniljsocker eller lite krämig vaniljsås.

Mummms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie