Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 29 september 2011

Mer Valboshopping!

Man kan ju inte åka och shoppa inredningsprylar i Valbo utan att åka förbi IKEA och Lundins säljlager!

Blockljus var det meningen att jag skulle köpa på IKEA, dock inte vattenkannan. Kunde inte motstå den när jag gick förbi den på väg mot kassorna...


Impulsköp brukar vara de bästa köpen. Eller?

På Lundins säljlager, eller "Owejansson" som vi kallar det det, hittade jag den vackra bakformen som liknar serien Gerbera. Tror jag ska baka en äppelpaj på söndag!


Köpte även en pepparkaksburk som inte är en typisk julburk, presentpapper och cellofan.


Ikväll ska jag på "inredningsparty" hos en god vän. Ska bli jättespännande. Får se om det blir mer shopping då... Måste erkänna att jag har shoppat lite redan idag på DollarStore!

Kram så länge!

5 kommentarer:

  1. Hej! Tack ska du ha, jag gillar badrummet, men det är lite pill kvar men det blir nog bra!

    Åh vad roligt med en roadtrip. Du har ju Lavendel & romantik på stan här och i hantverksbyn lite längre ner mot kupolen (fortf stan) ligger Annas hem & Happy Hedgehog.
    Jag vet inte hur mycket du känner till Borlänge men vi har ju även önskehuset på stan. Om du stannar till i Falun har de Norrgården vid gruvan med nya ägare nu! Min vän Hanna som driver butiken så de måste du ju besöka.

    För övrigt så har inte Borlänge så många butiker men men.

    Ha en riktigt trevlig tripp.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du kikade in hos mig. Vilken fin blogg du har och ett jätte mysigt hem. Jag lägger till dig på min blogglista omedelbums. Ja, "Ove Jansson" är en bra butik. Där kan man hitta mycket fint till bra pris. Kram Sonja.

    SvaraRadera
  3. Gokväll!
    Dollarstore...där kan man hitta mycke roligt!

    Ta å titta in hos mig :)!
    Kram Hilla

    SvaraRadera
  4. Hej Emelie!
    Tack för ditt tips om att måla eller inte måla.
    Vilka fina saker du shoppat, den formen skulle inte sitta helt fel i mitt kök, hehe.

    Ert hem e såå fint med så mkt stämning och mysfaktor. Har ni nåt projekt på gång nu eller e det mest småpyssel och sånnt? Här är det gästrummen som står inför en litem makeover nu, kul kul:)

    Ha en alldeles alldeles underbar helg vännen.

    Stor kram.

    SvaraRadera
  5. Haha, jag impulsköpte en precis likadan vattenkanna på IKEA förra helgen. ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie