Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 24 september 2011

Ommöblerat sovrum

Nu var det dags att möblera om sovrummet! Jag har helt snöat in på att vi ska sätta upp en fondtapet så småningom. Därför tror jag att det skulle vara snyggast att ha den på väggen som man ser direkt när man kommer in i rummet.



Fortfarande har jag kalt på väggarna....


Ser ni vad jag har "ritat"?


Höll på att skratta ihjäl mig för hjärtat trodde det var en sjöhäst! Måste bero på att jag stavar dåligt eller att det fattades ett C... Försökte rita av bokstäver från en gammal märkbok.

Lilla dörren har fått flyttat upp.


Den underbara kudden som jag fick av min mormor såg jag att man kunde beställa via någon på Blocket. Sådant vackert hantverk, men bäst är att det är min mormor som gjort den!

Nu är det redan lördag. Imorgon kommer jag att vara i stallet på tävling hela dagen. Sista tävlingen för säsongen, så håll tummarna att det kommer gå bra för mig och Curre!


Bjuder på en bilden från i somras när vi var på tvådagars tävling i Gagnef.



Fortsatt trevlig helg!
Kram från Emelie

2 kommentarer:

  1. EN SJÖHÄST?? Haha, nee det syns så väl vad det står!!! Jättefint!
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Vitt och fräscht. Kul att du är med i min utlottning. Jag beställde en sån kudde av Lena med bloggen Ett Vitare Hem.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie