Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 13 september 2011

Sliten spegeldörr och nya insynsskydd

Titta vilken överraskning jag vaknade till igår?!



Vi fick en spegeldörr av Hendriks bror för länge sedan som stått i garaget.
Nu när jag vaknade efter "middagsluren" hade hjärtat skrapat bort all gammal färg och visst blev den fin!! Tror inte jag tänker måla den utan den får vara som den är, lagomt shabby :)

(Sov middag efter jobbet pga en intensiv förkylning med tillhörande feber och sprängande huvudvärk!)



Vackra ljussken.



Nu när jag ändå var i farten och plockade här hemma passade jag på att klä gamla ramar som jag målat med spetstyg, och vips fick vi nya insynsskydd!




Härligt att få boa in sig lite nu när kvällarna blir mörkare och mörkare.





Tycker faktist inte att det gör något att vi går mot mörkare och kallare tider. Varje årstid har något eget som man ser fram emot och just nu är det alla ljus som man får tända och mysa till. Det dröjer inte länge förrän vi även får börja elda i kaminen!

Ha en fortsatt mysig vecka!
Kramar från Emelie

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul att du hälsade på "hos mig". Jag såg nätdörrs-tipset i en inredningstidning för cirka sisådär 100 år sedan. Kolla även in Guas (vhítur lakkrís)skåp i hennes butik. Hon har även målat nätet vitt, jättefint! Åh vad eran fin dörren blev med ljuslyktorna! Snäll sambo du har. Och du; tror du kan kalla din sambos brors sambo för din svägerska! Ha det bra

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie