Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 28 september 2011

Ser ni vad jag har gjort?

Titta noga...


Såklart ni inte kan missa...


Vackra papperspåsen med den fina taggen skvallrar om ett besök hos Madame Nyberg!
Sedan är det en ny matta från IKEA som jag köpte för ett tag sedan...


Vad kan påsen innehålla tro?


Ett nytt magasin från Jeane d´Arc Living! Sedan fanns det förståss massa andra saker man vill ha.. Det är en helt underbar butik som bara måste besökas om man har vägarna förbi Valbo!

Det är bara det magasinet i inredningstidningsväg som jag köper, men nu var det länge sedan....


Den gamla verktygslådan hittade jag i ladan vi plockade ur i somras. Passar perfekt som tidningsställ. Ska försöka få in lite mer färg och trä i badrummet eftersom bänkskivan och mosaiken går i bruna toner.

Imorgon kommer några fler bilder på shoppingen jag gjorde tillsammans med mamma efter jobbet. Missa inte det ;)

Kramar från Emelie

1 kommentar:

  1. hejsan.
    Så mysigt du gjort de ,den gamla snickar lådan är ju hur charmig som helst :)
    Ha en mysig kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie