Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 19 september 2011

Höstmys!

Inte illa att komma hem till en sprakande brasa efter en härlig ridtur i skogen.



Det är premiäreldning för sässongen i kaminen och sambon hade även tänt ljus. Underbart att komma hem till en sådan mysig överraskning.

Utan blixt...


Med blixt!


En perfekt avslutning på måndagen :)

Ha en fantastisk fortsättning på veckan så ses vi snart igen!

(Måste erkänna att man känner sig lite mer motiverad att blogga när man får så fina kommentarer, så tusen tack!)

Kramar från Emelie

1 kommentar:

  1. Hejsan Emelie
    Oj va skönt med brasa :) vi tänder i våran kamin hela vintern och de värmer så gott.
    Fina lyktor hi hi sån har jag också hi hi.
    Ha en skön tisdag :)
    Kram Anette

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie