Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 15 september 2011

Loppisfyndat!

Idag har jag och mitt Visakort jobbat på riktigt ordentligt.
Hann med både Bernö, loppis och IKEA.

Bloggar nu lite snabbt innan jag ska hem till Syster Yster och kika på Robinson och fika! Gofika har utlovats :)

Här kommer i alla fall lite bilder på symaskinsunderredet som tillslut blev vitt. Har stått länge ute i garaget omålat utan skiva, men när vi var till gården som jag nämnt tidigare, hittade jag ett gammalt bakbord som blev den perfekta skivan!



Tycker det blev så fint så nu får det stå i köket fast det kanske känns lite trångt och övermöblerat...



Ett av fynden ser ni. Hittade en soppterin på Pingstkyrkans loppis. Såg när jag kom hem att det är samma serie som mjölkkannan och sockerskålen.



Blomsterkvisten ger ett litet smakprov på höstblommorna jag köpt!



Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramar från Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie