Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 16 september 2011

Lilla växthuset

Idag var jag runt och kikade på bloggar igen. Tror jag skapat ett beroende?
Såg då i bloggen http://vitthusmedvitaknutar.blogspot.com/ hur hon gjort höst i sitt "växthus". Jag har ju ett litet som stått i ett skåp alldeles för länge.
Detta letade jag fram och ställde det på min spegelbyrå.





Dessa tre små flaskor är loppisfynd från gårdagen.



Även den vänstra glasljusstaken fyndade jag för en guldpeng.



Idag är det äntligen fredag. Veckan går så fort så fort. Kvällen kommer att avnjutas med tacomys!

3 kommentarer:

  1. Hej Emelie! Va skoj att du tittat in hos mig, nu hittade jag ju tillbaka till dig också! Vilken fin blogg du har, dig måste jag hänga med framöver..;) Kotavlorna har min fina sambo (efter tjat från mig att jag MÅSTE ha såna...hihi) lyckats luska ut att man kunde hitta på Granngården...Finns de inte hemma så kunde man beställa hem, så detta lyckades faktiskt min M fixa för att göra mig glad...;) Mycket gulligt av honom!!Önskar dig en riktigt härlig helg!! Kram Anetthe

    SvaraRadera
  2. Hejsan Emelie!
    Kul att du kikar in till mej ,så då kunde jag kika in till dej :)
    Såå fint du har de ,såg ditt symaskinsbord snyggt i vitt.
    Lägger mej som följare så jag får se vad du piffar till de :)
    Ha de så härligt.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig blogg med en MASSA inspiration :)
    /Marie

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie