Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 14 september 2011

Ny design och vackra vita galdiolus

Idag har jag suttit och pysslat med bloggen. Blev så inspirerad när jag kikade runt bland Sveriges vita vackra hem. Fick därför för mig att ändra lite på min egen designen. Som ni märker är jag ingen hejjare på det här med datorer och bloggdesign, men jag försöker i alla fall. Skulle också vilja lära mig att fixa till bilderna man tar i något program så de får det där lilla extra. Bilderna ni ser i min blogg är alltså helt ofixade! Därför blev det inga kanonbilder på de vackra vita gladiolus som jag ställde framför spegeldörren, men här kommer de!







Imorgon ska jag ta mig en tripp till blomsterhandeln här i stan och se om jag får lite inspiration till höstblommor till entrén. Frågan är om det är lite tidigt med ljung? Sedan tror jag att jag ska vara modig i år och köra på någon annan färg än vit, men man vet ju aldrig, vitt är ju bara så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie