Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 31 januari 2010

Country house


Idag har jag och älsklingen varit ute på en roadtrip. Han skulle till Västerås och köpa en bildel. När vi körde in i Västerås så på höger sida uppenbarade sig http://www.countryhouse.nu/ Gissa om jag blev glad! Sedan är det tur att jag har en sådan förstående sambo som ställer upp och letar sig fram till olika loppisar mm som jag ser efter vägen om vi åker någonstans. Vi hade redan stannat till på en antikaffär efter vägen. Dock fanns det inget där som jag direkt fastnade för, förutom stora skåp för dyra pengar. Eftersom vi skulle hämta en bildel så stannade vi till på Country house på vägen hem. Shoppade ett "silverägg", en gammeldags ljushållare och små klädnypor. Köpte även en liten present till mamma. Tyckte hon var värd det efter allt hon hjälp till med här hemma med flytt mm.
Bifogar en bild från butiken. Som sagt en riktig drömbutik för oss som älskar vit inredning! Kika gärna in i hennes blogg också: http://vitahjartan-anna.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie