Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 28 januari 2010

Loppisfyndat




Då har jag varit och fyndat på loppis. Köpte en kyrkljusstake, tre olika "silverbrickor" och ett rullrånsjärn för sammanlagt 150kr.
Åt rullrån hemma hos mormor och morfar när jag var dit sist och blev sugen på att testa att göra egna. Det finns ju elektriska järn också men detta kostade 40kr så då slog jag till. Vet inte riktigt vad jag ska ha ljusstaken men den kommer säkert passa någonstans. Hade varit fin bredvid orgeln men där får den ju inte plats. Brickorna kommer säkert också till användning framöver. Jag kan ju inte låta bli att köpa dem när de är så billiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie