Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 31 januari 2010

Spegel spegel på väggen där...



Jag köpte för ett tag sedan en silverspegel på ÖB som jag nu i helgen har målat om. Tycker att det är bra med en helkroppsspegel i hallen så att man kan släng ett öga i den innan man åker iväg till jobbet, festen mm. Man vill ju inte se ut hur som helst när man ska lämna huset. På tal om se ut. Jag klippte håret och blonderade slingor i torsdags. Är så himla nöjd för en gångs skull! Frissan klippte av en hel del samt kortade luggen så den mer ramar in ansiktet. Kanske ska knäppa ett kort så småningom så ni får se. Nu måste jag leta på min plattång som ligger på något bra ställe i huset. Undra var det bra stället är...
På bilderna ser ni även trappen upp till övervåningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie