Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 10 januari 2010

Meterjakten fortsätter


Idag borrade Hendrik upp gardinstången i vår "walking closet" medan jag sydde gardiner. Jag hade köpt en annan sort på IKEA, "Wilma" eftersom jag fick för mig att jag skulle vilja kunna dra för gardinerna för fönstret när man byter om. När jag skulle hänga upp dem på gardinstången såg det inte blev det inte bra ut, så jag modifierade dem lite. Sprättade bort hällorna och sydde en kanal. Inte så svårt men naturligtvis blev de lite för långa...
Bilder kommer när jag strykt dem och kapat gardinstången. Hade den i lägenheten så den täckte både ett fönster och en balkongdörr.
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hjälpa mig få till rullgardinerna som ska sys till kökets två fönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie