Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 25 januari 2010

Målar för fullt


Idag gick penseln med vitfärg lös på symaskinsbordet. Var dum nog att jag inte sandpapprade ytan först för färgen vill inte riktigt fästa på lådorna. Får se hur det blir. Spar benen på det så länge. Tror i och för sig att det kommer blir bra mot det mörka golvet. Sedan måste väl min sambo få sin vilja igenom när det gäller inredning ibland också.

Morgondagens projekt blir nog att sy band till dynorna på köksstolarna om det blir tid över, eller om jag hinner ikväll.

Nu håller jag på att kika på Familjen Annorlunda och letar inspiration på nätet till vårt sovrum. Rätt skönt att slöa i soffan och slötitta på TV. Katten ligger blevid och snarkar. Vi har lite tjejmys nu när Hendrik är borta och spelar hockey.
Hittade denna bild. Skulle vara lite mysigt med en sänghimmel som man hade när man var liten. Tyckte sängbordet var så fint också. Vi får väl se vad jag hittar på någon loppis. Dyker säkert upp något när man minst anar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie