Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 4 januari 2010

Gott nytt år!

Hoppas att ni har haft en lika bra start på det nya året som jag haft!

Innan har vi verkligen testat på de negativa bitarna med att vara husägare. Hade en kabelbrand i proppskåpet efter juldagarna. Verkligen otäckt med tanke på om vi inte varit hemma hade nog huset brunnit ner. När Hendrik kom ner i källaren möttes han av rök. Tur att man har ett bra försäkringsbolag som fixade fram en elektriker som kom inom en timme och lagade ihop elen så vi fick tillbaka strömen. Dagen efter kom han tillbaka och bytte strömbrytaren så nu ska allt vara okej där nere. Sedan har två plattor på spisen gett upp. Nu måste vi bestämma om vi ska satsa på en induktionshäll eller en vanlig glaskeramikhäll. Det är ju det där med pengarna... Får nog vänta med att köpa möbler i alla fall. Letar bland annat en tvåsittsig ektorpsoffa och en ektorp fotölj att ha i vardagsrummet. Men som sagt i inredningsbloggar vill man ju se bilder inte läsa massa svammel!

Har lyckats skrapa ihop lite bilder som min underbara sambo tagit medan jag sprungit runt med saker. Har inga färdiga bilder än på min underbara orgel som jag är så nöjd med. Blir så förvånad när besökare kommer och tittar utan att komentera den. Det visar i och för sig att man har olika intressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie