Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 4 januari 2010

Hyllan i köket


Min gamla bokhylla som även fanns i köket i lägenheten. Lite annan inredning bara. Brickan är också en julklapp från min älskling.
Koppen som står längst upp har jag fått av farmor och farfar. Drack alltid vatten ur den när jag var hos dem på somrarna i farmors föräldrarhem utanför Hedemora. Sedan syns äppelskalaren som kommer att användas till hösten till äppelpajer mm. Vi har bra många äppelträd här på tomten. Såg den i Madame Nybergs blogg och kunde inte låta bli att köpa en. Hennes blogg finns länkad här på högersida bland mina favoritbloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie